بازرگانی ایران سبز


    وارد کننده برندهای لوکس و مطرح ام دی اف ،سالید سورفیس و محصولات بامبو موزو
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

بازرگانی ایران سبز در سال 1380 به همت آقای احمد علیکی راه اندازی شد و امروزه ایران سبز به عنوان یکی از واردکنندگان و توزیع کنندگان سرشناس و معتبر قدیمی صنعت چوب ایران محسوب می شود. ایران سبز در آغاز مجموعه کوچکی بود که با مدیریت خلاق و تلاش کارکنان خود توانست در اندک زمان جایگاه ویژه ای در بازار داخلی به دست آورده و با به کارگیری دانش و تجربه، و سرمایه گذاری مناسب، وارد کننده معتبرترین برندهای لوکس و مطرح روز دنیا شود. برندهای معتبری چون: - محصولات ساختمانی چوب بامبو موزو هلند - ورق های سالید سورفیس اکریلیک وسترمن آلمان - ورق های ام دی اف آلویک - ورق های ام دی اف لاتو - ورق های ام دی اف کلیف - ورق های ام دی اف اکریلوکس - ورق های ام دی اف مرینو - ورق های ام دی اف نیمن - نوار لبه پی وی سی این حرکت ایران سبز توانست به بالابردن سطح کیفی و زیبایی شناسی محصولات موجود در بازار داخلی کمک شایان توجهی نماید. در کنار آن، شکستن قیمت ها و دسترس پذیرتر کردن این گونه محصولات نیز را می توان از دست آوردهای دیگر ایران سبز برشمرد. ایران سبز، امروز نیز در تلاش است تا با بهره مندی از نیروی انسانی کارآزموده و یاری همکارانی در شبکه پخش خود به گستردگی ایران بزرگ، در جهت ارتقای الگوی مصرف محصولات چوبی گام بردارد.
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» مشخصات سنگ های رادیانز سامسونگ

مقاوم در برابر حرارت

بسیار مقاوم در برابرحرارت می باشد ، بنابراین با قرار گرفتن در معرض درجه حرارت پخت و پز آشپزخانه آسیب نمی بیند.. مطمئنا برای شما که می خواهید یک آشپز توانا باشید این یک مزیت قطعی است.

مقاوم در برابر ضربه

کوارتز استخراج شده ، یکی از سخت ترین مواد معدنی می باشد که در طبیعت یافت می شود . کانترهای کوارتز بسیار با دوام ودارای طوی عمر بسیار بالا می باشد.

اگر ماهی تابه تا کنون ناگهانی از دست شما لغزیده باشد ، مطمئنا متوجه این مزیت سنگ های کوارتز می شوید.

پشتیبانی توسط گارانتی سامسونگ

کوارتز همراه با 15 سال گارانتی برای برنامه های کاربردی مسکونی و 10 سال گارانتی برای

نصب و راه اندازی در اماکن تجاری می باشد در حالیکه چنین امکانی با کانتر های سنگ مرمر و گرانیت برای شما محیا نمی باشد .

با رادیانز شما آرامش را تجربه می کنید.

بازرگانی ایران سبز وارد کننده سنگهای لوکس رادیانز ، سولید سورفیس استارون و برترین برند های ام دی اف مفتخر به ارائه محصولات خود با مناسبترین قیمت ها می باشد .

iransabzzwood.ir


» فروش MDF و سنگ های لوکس

مشخصات صفحه آکریلوکس

 

صفحه اکریلوکس باپرس یک ورق 8/0 میکرونی اکریلیک بر یک روی ام دی اف دوروملامین سفید تولیدمی شود . ضخامت نهایی 19میلی متر می باشد.

 رنگ ورق های آکریلیک رنگ نهایی صفحه را تعیین می کند . محدوده رنگ شامل رنگ های ساده و همچنین متالیک می باشد.

 

تطبیق رنگ
 بدون تغییر رنگ از یک دسته از ورق ها نسبت به گروه بعدی ،در واقع بدان معنی است که 6ماه پس از نصب ، اگر یکی از درها آسیب ببیند براحتی میتوان این در را تعویض کرد بدون  تغییر رنگ با درهای موجود و قابل تطبیق با رنگ دیگر درها موجود می باشد  .

مقاومت در برابر خراش
در حالی که عملا در تمام سطوح براق خراش به وجود می آید ، با اکریلیک  خراشیدگی و خط و خش های  سطحی را می توان با استفاده ازپلیش ماشین ، پرداخت کرد و برق انداخت .

بازتاب نور
رفلاکسی  حدود صد در صد نزدیک به رفلاکس شیشه نشان می دهد.

بازرگانی ایران سبز ، وارد کنند و توزیع کننده برترین برند های ام دی اف و سنگ های لوکس ، مفتخر به ارائه  مناسبترین قیمت ها می باشد .

iransabzwood.ir


»



نويسنده : ظفری | تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» شرکت ایران سبز

شرکت بازرگانی ایران سبز در سال 1380 تاسیس و آغاز به کار نموده است و یکی از با سابقه ترین واحدهای وارد کننده در ایران می باشد .
بازرگانی ایران سبز در ابتدا شرکتی کوچک بود که در مدت زمانی کوتاه با تکیه بر دانش ، پشت کار ، سرمایه گذاری و توانمندیهای خاص خود توانست جایگاه ویژه ای در بازار داخلی و خارجی کسب کند.
در این راستا بازرگانی ایران سبزتوانست با توجه توانمندیهای خود مفتخر به واردات و توزیع معتبرترین برندهای لوکس و مطرح دنیا باشد:

Westermann Solid Surface

 Alvic MDF

 Latho MDF

 Cleaf MDF

 Merino MDF

 TZ MDF

 Neiman MDF

 PVC Roll

Bamboo MOSO Products

تامین رضایت مشتری ، تلاش برای ارتقاء خدمات و واردات برترین برند ها از دیگر افتخارات ما می باشد .

http://iransabzwood.ir

 


» Cleaf MDF

کمپانی کلیف با انتخاب بهتربن مواد اولیه ، کیفیت محصولات خود را تضمین می کند . تعهد این شرکت در زمینه پژوهش فن آوری و برنامه های کاربردی از نقاط قوت آن می باشد .

 بازرگانی ایران سبز وارد کننده و توزیع کننده ام دی اف کلیف و معتبرترین برند های ام دی اف با مناسبترین قیمت ها می باشد .

http://iransabzwood.ir



نويسنده : ظفری | تاريخ : چهار شنبه 11 تير 1393برچسب: quran mdf, Samsung, storon, radianz ,quartz surface,Samsung staron,Quartz staron,Staron Samsung MDF,Radianz Samsung MDF,Alvic MDF, Latho MDF ,Cleaf MDF, Merino MDF,TZ MDF,Neiman MDF,PVC Roll, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» مزایای سنگ کورین

1)یکپارچگی و بدون درز بودن در کلیه محلهای اتصال همراه با رنگهای متفاوت

 

 2)مقاوت در برابر ضربه و حرارت بالا

 

3)ضد لک-ضد آب -ضد زنگ و ضد جرم و آنتی باکتریال

 

4)قابلیت ترمیم و تعمیر دائمی

 

5)مقاوم در برابر اسیدهای آزمایشگاهی

 

 6)قابلیت طراحی و فرم پذیزی

 

 7)قابلیت بریده شدن.خم دادن.سوراخ کاری و ...

http://iransabzwood.ir



نويسنده : ظفری | تاريخ : یک شنبه 8 تير 1393برچسب:quran mdf, Samsung, storon, radianz, quartz surface, Samsung staron, Quartz staron,کورین,سنگ مصنوعی کورین,corian, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» Corian سنگ

کورین اولین نام (برند)سنگ مصنوعی  solid surfaceمیباشدکه درامریکا تولید شده بود واز آن زمان اصطلاحا" به سنگ مصنوعی کورین میگویند.

سطوح کورین پوشش های 100% اکریلیک هستند که دامنه وسیعی از ویژگی ها را شامل می شوند.مهمترین آنها دامنه بسیار وسیعی از رنگ های گوناگون است که شامل بیش از 70 نوع رنگ برای هر نوع سطح داخلی می باشد.

در کنار ظاهر زیبا ,  محصولات کورین  دارای ویژگی های کاربردی منحصر به فردی هستند ,  دوام خاصیت ضد لک بودن و شستشوی آسان و تعمیرات فوری همه از ویژگی های محصولات کورین به شمار می رود.

 سالید سرفیس دارای سطحی خنثی و بدون خلل و فرج و درز می باشد بنابراین ذرات ریز میکروسکوپی و باکتری در سطح آن رشد نمی کند

این ویژگی ها باعث شده که سطوح یکپارچه کورین از جمله محدود محصولاتی باشد که مورد تایید برای استفاده در صنایع غذایی و امور بهداشتی و بیمارستانی هستند.

بازرگانی ایران سبز مفتخر به ارائه بهترین برند ها می باشد.

http://iransabzwood.ir



نويسنده : ظفری | تاريخ : چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:Corian&solid surface,سنگ مصنوعی,کورین,سالید سورفیس, quran mdf, Samsung, storon, radianz, quartz surface, Samsung staron,Quartz staron, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
»



نويسنده : ظفری | تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب: quran mdf, Samsung, storon, radianz, quartz surface, Samsung staron, Quartz staron, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» Neiman MDF

ام دی اف پلی گلاس نیمن آلمان توسط پرس یک لایه  شفاف 75 میکرونی از پلی استر بر روی یک سطح  ام دی اف دو رو ملامین (در مقایسه با ام دی اف های ترک که یک رو ملامین می باشد برتری دارد) ساخته شده است.

• ضخامت نهایی آن 19 میلیمتر می باشد که کار کردن با آنرا در مقایسه با دیگر ام دی اف ها راحت تر و ایمن تر می سازد (ضمنا نوارهای مناسب آن با عرض22میلیمتر در کلیه رنگها موجود می باشد )

• رنگ نهایی صفحه توسط رنگ لایه ملامین که روکشی  ازپلی استر دارد تعیین می شود.

• به مرور زمان هیچ تغییری رنگی در ملامین و پلی گلاس ایجاد نمی شود.

• مقاومت سطح در برابر خراش تا اندازه ای بالا است که به شما اجازه می دهد با یک سیم  اسفنجی سطوح را بدون ایجاد هر گونه خراشی صیقل داده و پاک کنید .

بازرگاني ايران سبز يكي از بزرگترين وارد كننده هاي برترين برندهاي ام دي اف از جمله نیمن آلمان ،مفتخر به ارائه  مناسب ترين قيمت ها مي باشد.

 http://iransabzwood.ir



نويسنده : ظفری | تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:Neiman MDF,ام دي اف نيمن آلمان,Neiman, quran mdf, Samsung, storon, radianz, quartz surface, Samsung staron, Quartz staron, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» Alvic MDF

ام دی اف لوکس آلویک  یک محصول با تکنولوژی پیشرفته می باشد که تحت پروسه های مختلف صنعتی به شکل یک پانل تزئینی پلی گلاس ارائه میگردد، در حالی که سطوح دیگر با کاغذ تزئینی در همان طراحی را پوشش داده است. این محصول در مقایسه با دیگر محصولات جایگزین، دارای پاسخ های فیزیکی - مکانیکی بسیارعالی می باشد با تاکید بر مقاومت بالا در برابر خراش، کیفیت سطح و درخشش بالا.
این خصوصیات، ام دی اف آلویک را برای برنامه های کاربردی عمودی در آشپزخانه، حمام، مبلمان منزل و اداری مناسب ساخته است .
فرایند تولید این امکان را فراهم می سازد تا ام دی اف آلویک نه تنها دررنگهای متفاوت بلکه طیف گسترده ای از طرح های مانند چوب، سنگ مرمر، سنگ، فانتزی و غیره ارائه گردد.

بازرگانی ایران سبز یکی از بزرگترین وارد کننده های برترین برندهای ام دی اف ،مفتخر به ارائه  مناسب ترین قیمت ها می باشد.

http://iransabzwood.ir

 



نويسنده : ظفری | تاريخ : دو شنبه 2 تير 1393برچسب: Alvic MDF,ام دي اف آلويک,Alvic, quran mdf, Samsung, storon, radianz, quartz surface, Samsung staron, Quartz staron, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» Staron MDF

مشخصات سنگ هاي مصنوعي استارون:

طول عمر بالا

سنگ هاي مصنوعي استارن ازمواد تمام اكريليك ساخته شده،با توجه به اين خصوصيت آنها بسيار با دوام و باطول عمر بالا هستند.سنگهاي مصنوعي استارون به ويژه در مقايسه با لمينيت ها بسياربا دوام هستند

بهداشتي

به علت آنكه اين سنگها  غير متخلخل است، آنها غير قابل نفوذ به رطوبت و بسيار مقاوم در مقابل رشد باكتري مي باشد . اين خصوصيت همچنين باعث مي شود آنها  به شدت در برابر لكه ها مقاوم باشند. كه مطمئنا يك مزيت برجسته مي باشد.

قابل تعمير

با يك تعمير ساده شما مي تواند بسياري از آسيب هاي وارد شده به اين سطوح را بازسازي كنيد. بر خلاف ديگر سنگها ، در صورت ايجاد هر گونه خراش يا ترك يا شكاف نيازي نيست كه سنگ هاي استارون تعويض شود. خش ها مي تواند به آساني با سمباده زدن ساده برطرف شود ، و اشپزخانه شما براحتي زيبايي اوليه خود را بدست مي آورد.

بازرگاني ايران سبز يكي از بزرگترين وارد كننده هاي برترين برندهاي ام دي اف ،مفتخر به ارائه  مناسب ترين قيمت ها مي باشد.

 http://iransabzwood.ir



نويسنده : ظفری | تاريخ : یک شنبه 1 تير 1393برچسب:سنگ مصنوعي,Staron Samsung MDF, Radianz Samsung MDF, Alvic MDF&,Latho MDF, Cleaf MDF, Merino MDF, TZ MDF, Neiman MDF, PVC Roll, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب